czwartek, 23 maja 2019

[One-shot Miraculous Adrienette] JESTEŚMY DOROŚLI, MARINETTE +18


Co ja napisałam? Szczerze? Nienawidzę pisać jakichkolwiek opowiadań +18. Lubię słodkie, ale opisy seksu... Wiem, że mi nie wychodzą. Mimo wszystko mam nadzieję, że opowiadanie się spodobało! Dajcie znać w komentarzu! 

(kliknij na obrazek)
Alan po wielu latach powraca w rodzinne strony, by spotkać się z porzuconym przez rodzinę przyjacielem. Prawda jednak okazuje się bardziej skomplikowana, a sam Alan zostaje wplątany w przerażający plan przyjaciela, aby pozbyć się... potworów...

2 komentarze:

  1. Uczucie zmieszania i podniecenia towarzyszyły mi naprzemiennie, ale mnie naprawdę się podobało. Uważam, że dobrze napisałaś one-shota, mimo iż trochę konkretnie niektóre elementy opisałaś XD
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem pisać scen erotycznych, to był tylko taki mały eksperyment ;) Ale cieszę się, że ostatecznie się spodobało! ;)
      Dzięki!

      Usuń